Gry menedżerskie – hipotezy do pracy magisterskiej


Potwierdzamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na prezentowane na niniejszej liście problemy do pracy dyplomowej:

  • gra biznesowa : „Atereotypizacja roli Kobiety w polskiej reklamie telewizyjnej” i „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego””
  • symulacja decyzyjna – „Wizja społeczeństwa w dramacie naturalistycznym na studium przypadku obserwowanych utworów Henryka Ibsena i Gerharta Mauptmanna” i „Projekt wycieczki turystycznej po ocenianych zamkach krzyżackich”
  • zabawa biznesowa – „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny” oraz Nowe Gry Biznesowe oraz „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie obserwowanych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
  • symulacja komunikacyjna : „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” oraz „Unesco – struktura organizacji i jej działalność w Polsce”
  • symulacja kreatywna – „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka” i „Rola internetu w komunikacji społecznej”
  • zabawa decyzyjna : „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” i „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe”
  • zabawa biznesowa : „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)” i „Działalność turystyczna i krajoznawcza hufca ZHP „Podlasie” w początku XXI wieku”
  • zabawa słownikowa – „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na danych źródłowych z Przeglądu Gnieźnieńskiego” oraz „Strategia kłamstwa – zastosowanie w miejscu pracy”
  • zabawa kreatywna – „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na studium przypadku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” i „Księżniczki niemieckie na dworach wczesnopiastowskich”