Symulacje integracyjne – wylosowani absolwenci

Pracownikom firm bedących naszymi klientami, których nazwiska są poniżej doceniając dziękujemy (a ponadto przyznajemy wymienione niżej upominki) za kilka chwil dedykowanych na wypełnienie naszej ankiety, który przeprowadzali nasi doradcy Edward Łagodzki, Donald Żyborski, Gracjan Jank i Eryk Kozłowski w badaniu online Kieleckie Warsztaty Integracyjne

  • Wojciech Leśniewski, Grafik komputerowy , Józefów, zapraszamy gratisowo na wykład „Negocjacje w typowym przedsiębiorstwie – optymalizowanie umiejętności negocjacyjnych -warsztaty” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie oraz książkę „Magazyn Literacki KSIĄŻKI nr 6/2012”
  • Ignacy Jurek, Chemik , Godkowo, dostaje od nas zaproszenie na wykład „zarządzanie działem zakupów” lub event motywacyjny a ponadto wydawnictwo „Samouczek języka angielskiego w zdaniach do tłumaczenia”
  • Lucjan Kurek, Inspektor ochrony przeciwpożarowej, Zawiercie, otrzymuje kupon na trening „Assessment i development center – warsztaty” lub szkolenie integracyjne a dodatkowo książkę „Przemoc symboliczna w przedszkolu”
  • Antoni Raniszewski, Anastezjolog, Kolno, zdobywa wejściówkę na panel moderowany „Efektywne prowadzenie zebrań oraz inne podstawowe narzędzia wewnętrznej komunikacji bezpośredniej” lub event motywacyjny i publikację „Terapia muzyką w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi Historia, Metoda i Praktyka”
  • Robert Borszcz, Psycholog kliniczny, Ruda-Huta, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „kierowanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo książkę „Media globalne Media lokalne”
  • Jan Brzoza, Stylista , Szczecinek, wygrywa bilet na trening „Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł klienta” lub jedną z naszych gier integracyjnych a także publikację „Nauka o książce, bibliotece i informacji we współczesnym świecie”
  • Mirosław Rzepecki, Agent ubezpieczeniowyAgent usług artystycznych , Kobierzyce, zdobywa wejściówkę na program e-learning „kształtowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym i mediami” lub wyjazd integracyjny a ponadto publikację „Zmienne ukryte w badaniach marketingowych”