ĆWICZENIE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Mucha; David Cronenberg
Gdzie mieszkają dzikie stwory ; Spike Jonze, Witajcie w życiu! ; Henryk Dederko
Dworzec nadziei; Walter Salles
Gdzie jest Nemo?; Andrew Stanton, Lee Unkrich, Dziura w ziemi; Andrzej Kondratiuk
Brzezina; Andrzej Wajda
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Pan Tadeusz; Andrzej Wajda
Mały marzyciel ; Andriej Tarkowski, Dzieci niebios; Majid Majidi
Mordercze lato; Spike Lee
Czarownice z Eastwick; George Miller, Miłość jak narkotyk; Griffin Dunne
Dla dobra dziecka; Alan Metzger
Bulgarski pościkk; Z.F. Skurcz
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Czerwone Gitary, To właśnie my, Róże Europy, Poganie! Kochaj! Obrażaj!
Nine Inch Nails, The Downward Spiral, Smith, Patti, Because The Night, Ocean Colour Scene, Marchin Already
Collage, Moonshine, Procol Harum, Live In Concert With The Edmonton Symphony Orchestra, Sting, …Nothing Like The Sun
T. Love, Warszawa
ZADANIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego artykułowania naukowych treści. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta zasadę użytkowania jednej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
103.2, Antybiotyki aminoglikozydowe do stosowania pozajelitowego – gentamycyna
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego